Gryning i den förlorade staden


Gryning över Machu Picchu blir ett inlägg i tacksamhetens tecken. För efter detta besök är känslan total. Vill börja med att tacka Lauri som genom ett subtilt "du är en idiot om du åker förbi Machu Picchu" övertalade mig att besöka detta ett av världens "nya" underverk. En glims av den förlorade inka staden och jag är totalsåld, översteg mina förväntningar med Lama-längder. Oerhört tacksam att jag fått besöka denna gudomliga plats på peaken över Sacred valley. 
Vill även tacka Johanna som med sina små dator/bildformattips har möjliggjort uppläggning av följande bilder. Internetuppkoppling i Bolivia suger, just sayin'. Kärlek!
 
 
 
 
 
 
 
Häftigaste stup-stigen nånsin. Kolla stupet!!!
Å tänk på dem som för >500 år sedan tyckte det var nödvändigt att
bygga en stig just här. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Britt-Marie

Vilka underbara bilder, tack för att du delar med dig av dina upplevelser.

2015-02-21 @ 18:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0