Sucre, den vita staden

Ja, nu har tiden i Sucre lidit mot sitt slut. Sju veckor har jag varit här varav sex av dessa har jag voluntärat på The Beehive Hostel. Ett litet hostel med trettio bäddar i centrala Sucre.  Allt har varit fantastiskt förutom internetuppkopplingen som är dålig i hela Bolivia. Hosteljobbet innebar incheckningar, utcheckningar, bädda sängar, laga frukost och gå massa ärenden. Men vi har även målat, yogat och byggt en gunga i trädgården. Och tagit hand om gästerna såklart. Trots de simpla arbetsuppgifterna och lata dagarna har jag lärt mig massor om hur man bedriver ett hostel. Och mer spanska förstås.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0